שירות כחול לבן
מבצע הגרר עלינו

פירוק משאיות

פירוק משאיות – להרוויח כסף מהמשאית הישנה שלכם

גם המשאית החזקה והעוצמתית ביותר תגיע מתישהו לסוף דרכה על הכביש, ובמקרים שכאלה רצוי להתקשר עם חברה אשר פירוק משאיות וכלי רכב אחרים זו ההתמחות שלה.

רק כך תצליחו בכל זאת להרוויח סכום כסף מסויים מהמשאית הישנה שלכם ולקבל את התמורה במזומן, בו במקום.

באילו מקרים כדאי לכם לשקול את האפשרות הזאת ומהם דרכי ההתקשרות?

מייד תבינו.

מתי כדאי למכור משאית לפירוק?

לא כל משאית ניתן למכור כיד שנייה בשוק החופשי ולכן האפשרות להתקשר עם חברה אשר קונה רכבים לפירוק אידיאלית במקרים מסויימים.

חברה שכזאת מתמחה בפירוק של כל סוגי הרכבים – פירוק רכבים פרטיים, פירוק רכבים מסחריים וגם פירוק משאיות.

בעוד חברה אשר קונה רכבים לנסיעה מחפשת משאיות תקינות, במקרה של חברה אשר קונה קונה רכבים לצרכי פירוק כל מה שמעניין אותה זה חלקי החילוף של המשאית שלכם או המתכת שלה, על מנת לסחור בהם בהמשך.

המחיר נקבע על פי מחירון רשמי כאשר ניתן להוסיף למחיר או להפחית ממנו בהתאם למצב המשאית, נתוני הקילומטראז', מצב הצמיגים ועוד.

ניתן לסכם ולומר כי קניית רכב יד שנייה לצרכי פירוק מתאימה לסוגי הרכבים שנמצאים במצב הבא:

  • משאית שהגיעה למצב של טוטאל-לוס לאחר תאונה ואין ברירה אלא לנסות להרוויח ממנה לפחות על המתכת או החלפים.
  • משאית שסובלת מתקלות חמורות ולא ניתן למצוא קונה עבורה במחיר סביר.
  • משאית שעומדת מזה שנים רבות ללא תנועה כך שלא ניתן להשתמש בה יותר וגם אין עבורה רישיון וטסט בתוקף.

 פירוק לחלפים או לברזל – מה ההבדל?

כשמתקשרים עם חברה אשר פירוק משאיות זה תחום ההתמחות שלה, חשוב להיות מודעים לשתי אפשרויות שאמורות להיות מוצעות לכם:

  • פירוק לחלקי חילוף – במידה והמשאית שלכם נמצאת במצב טוב יחסית חלקי החילוף בה עדיין יכולים לעבור שימוש, היא תועבר למגרש של החברה הרוכשת ותפורק לחלקים. מסלול זה מתאים למשאיות שסובלות מתקלות רבות או כאלו שעברו תאונות.
  • פירוק לברזל – עבור משאיות ישנות מאוד או כאלו שעברו תאונות קשות ביותר, מתאים המסלול של מכירת המשאית לברזל. משום שכל משאית כוללת ברזל רב, ערכה עשוי להיות גבוה, כתלות במצב הברזל ומשקלו.

רצוי להתקשר מראש עם חברה אשר מציעה את 2 האפשרויות, על מנת שתוכלו לבחור את האפשרות המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם.

כיצד נקבעת הצעת המחיר עבור המשאית?

המחירון של פירוק משאיות ופירוק רכבים בכלל נקבע על פי מספר גורמים:

  • גיל המשאית – ככל שהמשאית חדשה יותר כך ערכה יהיה גבוה יותר.
  • סוג ודגם – ישנן משאיות שחלקי החילוף שלהן יקרים יותר ובהתאם לזאת גם הצעת המחיר שתקבלו עבור הפירוק של שלהן.
  • מצב הברזל – במידה והמשאית נשרפה לחלוטין במהלך תאונה או שכבר סובלת מקורוזיה מתקדמת, הצעת המחיר תהיה נמוכה יותר.
  • מצב חלקי החילוף – ככל שיש יותר חלקי חילוף ברי שימוש, הצעת המחיר תהיה נדיבה יותר.
  • מצב הגלגלים – גלגלים שניתנים לשימוש חוזר מעלים אף הם את ערך המשאית המפורקת.
  • האם קיים מנוע תקין במשאית – לא רק מנוע, כי אם אלא גם גיר, מערכת קירור ובלמים הינם חלקי חילוף שמעלים את ערך המשאית.

מדוע דווקא שי עסקי רכב?

מזה שני עשורים שחברת "שי עסקי רכב" מתמחה בכל מה שקשור להליכי פירוק משאיות וסוגי רכבים אחרים.

קניית רכב יד 2 לצרכי פירוק זהו המומחיות שלנו ודרכנו תקבלו את הצעת המחיר ההוגנת והמשתלמת ביותר ואת התשלום במזומן עם סגירת העסקה.

אנו גם נדאג לגרור את המשאית שלכם על חשבוננו במידה ואין לכם שום אפשרות להזיז אותה, כך שהרווח הכספי שלכם לא יפגע.

בנוסף באפשרותנו לעזור לכם עם שירותים נוספים שלא קשורים בהכרח לכל נושא הפירוק, דוגמת חילוץ וגרירה של המשאית שלכם במידה ונקלעתם לצרה כלשהי.

השירות ניתן בפריסה ארצית רחבה ותוך התחייבות להגיע אליכם בפרק הזמן הקצר ביותר.

מוזמנים ליצור עימנו קשר ולקבל פרטים נוספים.

פירוק משאיות – שאלות נפוצות ותשובות עליהן

באילו מקרים כדאי לי למכור את המשאית שלי לפירוק?

בכל מקרה בו המשאית הגיעה למצב שבו כבר לא ניתן למכור אותה כיד שנייה לצרכי נסיעה.

למשל, משאית שעברה תאונה קשה, משאית שסובלת מתקלות רבות, משאית שלא חודש עבורה הרישיון כבר שנים רבות ועוד.

מה עדיף לי – למכור את המשאית לחלפים או לברזל?

התשובה קשורה למצב המשאית. ככל שמצב המשאית טוב יותר, כך ערכה יהיה גבוה יותר לפירוק לחלקי חילוף.

כך או כך – אנו בחברת "שי עסקי רכב" מציעים לך את 2 האפשרויות ונציע לך הצעת מחיר הוגנת בכל אחת מהן.

המשאית שלי כבר לא ניתנת להתנעה ואני רוצה למכור לכם אותה, מה עליי לעשות?

הסר דאגה מליבך. אנו כבר נדאג להגיע עד אליך ונגרור את המשאית שלך למגרש שלנו, על חשבוננו, כמובן.

4.9/5 - (32 votes)